“De mensen in Oost zijn lekker direct, daar houd ik van”
De ene dag in gesprek met bewoners, de andere dag de complexen langs om te controleren of ze schoon, heel en veilig zijn. Voor onze nieuwe wijkbeheerder Patrick den Braber (29) is het de ideale combinatie. “Ik vind het leuk als mensen mij op straat aanspreken. Daar krijg ik energie van.”