Mijn Woonplus

Veel gevraagd over Mijn Woonplus

Wat is het bezoekadres van Woonplus?

Algemeen

Bezoekadres

Valeriusstraat 3

3122 AM Schiedam

Afspraak maken

Voor het spreken van een medewerker moet u vooraf een afspraak maken: klik op afspraak maken.

Wat is het postadres van Woonplus?

Algemeen

Postadres Woonplus Schiedam

Postbus 25

3100 AA Schiedam

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Woonplus?

Algemeen

Met uw 'Mijn Woonplus-account' heeft u uw gegevens op een rij en kunt u gemakkelijk zelf veel woonzaken regelen.

Klik hier op Mijn Woonplus om uw persoonlijk account aan te maken en te activeren.

Vul hier twee keer uw e-mailadres en uw unieke activatiecode in. Klik daarna op de knop ‘Account aanvragen’.
U ontvangt dan direct een e-mail waarmee u uw account kunt activeren.

Vul de activatiecode in die u van ons via brief of e-mail hebt ontvangen. Heeft u geen activatiecode? Neem dan contact op met het Klantcontactcentrum van Woonplus. 

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Is het Klantportaal veilig om te gebruiken?

Algemeen

Ja. Woonplus volgt  alle wettelijke regels met betrekking tot privacy en beveiliging van gegevens.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord van Mijn Woonplus ben vergeten?

Algemeen

U kunt klikken op "wachtwoord vergeten" en dan krijgt u per e-mail een link om een nieuw wachtwoord in te voeren.

Ik huur samen met mijn partner een woning. Kunnen we allebei een account voor het Klantportaal aanmaken?

Algemeen

Nee, dat is niet mogelijk. Per adres kan maar één account worden aangemaakt.

Mijn persoonlijke gegevens wijzigen (telefoonnummer, e-mailadres etc.), moet ik dat ook aan jullie doorgeven?

Algemeen

Ja,  u kunt de wijziging doorgeven via Mijn Woonplus. Log hier in Mijn Woonplus op uw persoonlijk account.

Of u kunt hierover contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

 

Hoe maak ik een afspraak?

Algemeen

U kunt hierover contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.


Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Hoe weet ik hoeveel tijd er voor de afspraak is?

Algemeen

Bij het maken van een afspraak via ons klantportaal staat het tijdsblok aangegeven waarin één van onze Medewerkers Onderhoudsservices bij u langs komt. Normaal gesproken wordt er een half uur per reparatieverzoek ingepland. 

Als u telefonisch een afspraak maakt wordt aan de telefooon vermeld voor welke duur de afspraak staat ingepland. 

Kan ik meerdere afspraken maken?

Algemeen

Ja, u kunt meerdere afspraken tegelijk maken als de agenda dit toelaat. 

U kunt hierover contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Online: reparatieverzoek

Telefonisch:  (010) 20 45 100  van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 - 11.00 uur

Waarom kan ik alleen op afspraak komen als ik iemand van Woonplus wil spreken?

Algemeen

Woonplus wil haar service en de manier waarop zij haar klanten ontvangt verbeteren. Wij willen dat u zich welkom voelt. Ook willen we graag dat u niet onnodig lang in de hal hoeft te wachten totdat u aan de beurt bent. Daarnaast willen wij u zelf laten kiezen op welke dag en tijdstip u een afspraak wilt hebben.

Doordat wij weten dat u komt, kunnen wij ons ook beter voorbereiden op de vraag die u aan ons heeft. In sommige gevallen kunnen wij u een bezoek besparen door uw vraag telefonisch of per e-mail te beantwoorden. Ook kan het zijn dat we een afspraak maken om bij u langs te komen als dit voor de beantwoording van uw vraag relevant is.

Kan ik zonder afspraak naar het kantoor van Woonplus komen en iemand spreken?

Algemeen

Zonder afspraak kunt u geen gesprek met een medewerker van Woonplus hebben.
De receptionist ontvangt u en geeft u uitleg hoe u een afspraak kunt maken.  

Waar kan ik mijn emailadres bij Woonplus invoeren of wijzigingen?

Algemeen

Dit kunt u in Mijn Woonplus direct regelen. Klik op Mijn Woonplus om in te loggen op uw persoonlijke account.

Of U kunt hierover contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

 

Het lukt mij niet om in te loggen in Mijn Woonplus. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Hoe activeer ik Mijn Woonplus?

Algemeen

Met uw 'Mijn Woonplus-account' heeft u uw gegevens op een rij en kunt u gemakkelijk zelf veel woonzaken regelen.

Klik hier op Mijn Woonplus om uw persoonlijk account aan te maken en te activeren.

Vul hier twee keer uw e-mailadres en uw unieke activatiecode in. Klik daarna op de knop ‘Account aanvragen’.
U ontvangt dan direct een e-mail waarmee u uw account kunt activeren.

Vul de activatiecode in die u van ons via brief of e-mail hebt ontvangen. Heeft u geen activatiecode? Neem dan contact op met het Klantcontactcentrum van Woonplus. 

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Ik heb hulp nodig om via de het klantportaal zaken te regelen. Wat nu?

Algemeen

U kunt hiervoor contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus. 

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Tevens kan het WOT u assisteren als het gaat om het invullen van papieren en of klantportaal. https://www.wotschiedam.nl/

Ik kan niet inloggen op het portaal van Woonplus. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt hierover contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100