Mijn Woonplus

Veel gevraagd over Mijn Woonplus

Wat is het bezoekadres van Woonplus?

Bezoekadres

Valeriusstraat 3

3122 AM Schiedam

Afspraak maken

Voor het spreken van een medewerker moet u vooraf een afspraak maken: klik op afspraak maken.

Wat is het postadres van Woonplus?

Postadres Woonplus Schiedam

Postbus 25

3100 AA Schiedam

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Woonplus?

Via het klantportaal op de website van Woonplus kunt u een persoonlijk account aanmaken voor Mijn Woonplus.

Klik hier op Mijn Woonplus om uw persoonlijk account aan te maken en te activeren.

Lukt het u niet? Neem u dan contact op met de afdeling Klantenservice:
Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Is het Klantportaal veilig om te gebruiken?

Ja. Woonplus volgt  alle wettelijke regels met betrekking tot privacy en beveiliging van gegevens.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord van Mijn Woonplus ben vergeten?

U kunt klikken op "wachtwoord vergeten" en dan krijgt u per e-mail een link om een nieuw wachtwoord in te voeren.

Ik huur samen met mijn partner een woning. Kunnen we allebei een account voor het Klantportaal aanmaken?

Nee, dat is niet mogelijk. Per adres kan maar één account worden aangemaakt.

Ik heb geen activatiecode ontvangen voor het aanmaken van een Mijn Woonplus account. Wat kan ik doen?

Neemt u contact op met de afdeling Klantenservice:

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Mijn persoonlijke gegevens wijzigen (telefoonnummer, e-mailadres etc.), moet ik dat ook aan jullie doorgeven?

U kunt de wijziging doorgeven via Mijn Woonplus. Log hier in Mijn Woonplus op uw persoonlijk account.

Hoe maak ik een afspraak?

U kunt bellen met de klantenservice op werkdagen van 8 uur 's ochtends tot 11 uur 's ochtends. 

Via uw "mijn woonplus"kunt u binnenkort ook zelf direct online een afspraak inplannen. 

Ik wil iemand met spoed spreken, kan dat?

Voor spoedeisende zaken, zoals bijvoorbeeld brand of een gaslekken zijn wij 24 uur per dag bereikbaar, (010) 20 45 100.

Kan ik meerdere afspraken maken?

Ja, u kunt meerdere afspraken tegelijk maken als de agenda dit toelaat. Klik hier voor het maken van een afspraak.

Kan ik ook aangeven dat ik met een bepaalde medewerker van Woonplus wil spreken?

Ja, dit kunt u bij de toelichting van uw afspraak aangeven.
Klik hier voor het maken van een afspraak.

Waar kan ik mijn e-mailadres bij Woonplus invoeren of wijzigingen?

Dit kunt u in Mijn Woonplus direct regelen. Klik op Mijn Woonplus om in te loggen op uw persoonlijke account.

Het lukt mij niet om in te loggen in Mijn Woonplus. Wat kan ik doen?

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Ik ben mijn activatiecode voor mijn persoonlijk account van Mijn Woonplus vergeten of kwijt. Wat kan ik doen?

De activatiecode van uw persoonlijk account van Mijn Woonplus zijn de laatste 5 cijfers van uw IBAN-rekeningnummer.

Komt u er toch niet uit? Neem dat contact op met de klantenservice van Woonplus.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Ik heb geen brief ontvangen voor het activeren van mijn persoonlijk account Mijn Woonplus. Wat moet ik doen?

Misschien heeft u de brief per e-mail ontvangen. Kijkt u nog even in uw inbox en ook in uw spambox  of de brief daar niet staat.

Niet alle huurder krijgen tegelijk de brief met hun activatiecode toegestuurd. Eind december 2020 moet iedereen deze hebben ontvangen

Is dat niet het geval, neem dan contact op met de klantenservice van Woonplus:

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Hoe activeer ik Mijn Woonplus?

Met uw 'Mijn Woonplus-account' heeft u uw gegevens op een rij en kunt u gemakkelijk zelf veel woonzaken regelen.

Klik hier op Mijn Woonplus om uw persoonlijk account aan te maken en te activeren.

Vul hier twee keer uw e-mailadres en uw unieke activatiecode in. Klik daarna op de knop ‘Account aanvragen’.
U ontvangt dan direct een e-mail waarmee u uw account kunt activeren.

Vul de activatiecode in die u van ons via brief of e-mail hebt ontvangen. Heeft u geen activatiecode? Neem dan contact met ons op.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Ik heb hulp nodig om via de het klantportaal zaken te regelen. Wat nu?

Een medewerker van de Klantenservice kan meekijken op het klantportaal. Neem contact op met de Klantenservice van Woonplus.
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Tevens kan het WOT u assisteren als het gaat om het invullen van papieren en of klantportaal. https://www.wotschiedam.nl/

Ik kan niet inloggen op het portaal van Woonplus. Wat kan ik doen?

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100