Sleutels en sloten

Veel gevraagd over Sleutels en sloten

Mijn sleutels zijn in de liftschacht gevallen. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Ik heb een nieuwe/ extra sleutel/ tag nodig . Wat moet ik doen om deze te krijgen?

Algemeen

Voor een normale sleutel kunt zelf contact opnemen met een willekeurige slotenmaker. Dit is voor uw eigen rekening. Dit geldt dus ook bij verlies van een sleutel (Dit geldt voor zowel de voordeur, schuurdeur als ook de brievenbus). 

Heeft u een certificaat sleutel of een TAG nodig? Deze kunt u aanvragen bij Woonplus. Kosten voor een TAG zijn 20 euro. Een certificaat sleutel kan varieren in prijs. De slotenmaker kunt u precies aangeven hoeveel deze kost. 

U kunt contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Ik wil mijn sloten laten veranderen. Hoe regel ik dat?

Algemeen

U kunt zelf contact opnemen met een willekeurige slotenmaker. Dit is voor uw eigen rekening.

De sloten van het portiek kunt u niet laten veranderen omdat meerdere bewoners hier gebruik van maken. 

Mijn sleutel is afgebroken in mijn slot. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Ik heb mezelf buitengesloten. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt zelf contact opnemen met een willekeurige slotenmaker. Dit is voor uw eigen rekening.

Er is een storing aan de elektrische toegangsdeur van mijn woongebouw. Waar meld ik dit?

Algemeen

Dit kunt u op twee manieren aan ons melden:

Online: klik op reparatieverzoek om de storing te melden

U kunt ook contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Mijn afstandsbediening / tag van de toegangsdeur van mijn woongebouw/garage werkt niet meer. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

Algemeen

Controleer, wanneer u een afstandsbediening heeft, de batterijen en indien nodig vervang deze. Mocht dit niet werken kunt u contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus. 

Heeft u een tag die niet meer werkt?

U kunt contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Mijn slot functioneert niet meer goed. Waar meld ik dit?

Algemeen

Alleen als u een serviceabonnement bij Woonplus heeft kunt u dit melden bij het Klantcontactcentrum van Woonplus: 

Online: klik op reparatieverzoek van Woonplus

U kunt ook contact opnemen met het Klantcontactcentrum van Woonplus.

Als u geen serviceabonnement heeft, dan moet u het slot zelf (laten) repareren. Hiervoor kunt u iedere willekeurige slotenmaker inschakelen.

Ik wil graag een extra sleutel/pasje en/of tag van mijn parkeerplek/garage. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Dit is niet mogelijk. Er wordt per plek 1 uitgifte gedaan.

Kan ik de post van mijn oude huuradres laten ophalen of opsturen door Woonplus?

Algemeen

Nee hier moet u zelf voor zorgen. U kunt via Post.nl regelen dat uw post wordt doorgestuurd naar uw nieuwe adres. Hier zijn wel kosten aan verbonden. 

Wanneer ik mijn extra tag inlever bij Woonplus, ontvang ik hiervoor dan nog geld terug?

Algemeen

Nee, dit bedrag is in rekening gebracht voor het aanmaken van de tags, dit ontvangt u niet meer terug.