Naamplaatje

Veel gevraagd over Naamplaatje

Kan ik ook een ja/ja of ja/nee sticker krijgen via wps?

Ja, bij de receptie van Woonplus hebben wij deze stickers. U kunt deze ophalen of wij kunnen een sticker per post naar u versturen.

Tevens zijn deze stickers verkrijgbaar bij de Firma Engering te Schiedam.

Mijn naamplaatje is beschadigd of onleesbaar. Hoe vraag ik een nieuw naamplaatje aan?

Een nieuw naamplaatje aanvragen kan alleen als u een serviceabonnement heeft.

Online: klik op het Naamplaatje aanvragen van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100.

De naam of namen op mijn naamplaatje zijn gewijzigd. Hoe vraag ik een nieuw naamplaatje aan?

Een nieuw naamplaatje aanvragen kan alleen als u een serviceabonnement heeft.

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.


Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100 

Wat betaal ik voor het plaatsen van een nieuw naamplaatje?

Een nieuw naamplaatje aanvragen kan alleen als u een serviceabonnement heeft.

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.


Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100.