Naamplaatje

Veel gevraagd over Naamplaatje

Mijn naamplaatje is beschadigd of onleesbaar. Hoe vraag ik een nieuw naamplaatje aan?

Een nieuw naamplaatje aanvragen kan alleen als u een serviceabonnement heeft.

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.


Online: klik op het Naamplaatje aanvragen van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100.

De naam of namen op mijn naamplaatje zijn gewijzigd. Hoe vraag ik een nieuw naamplaatje aan?

Een nieuw naamplaatje aanvragen kan alleen als u een serviceabonnement heeft.

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.


Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100 

Wat betaal ik voor het plaatsen van een nieuw naamplaatje?

Een nieuw naamplaatje aanvragen kan alleen als u een serviceabonnement heeft.

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.


Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100.

Kan ik ook een ja/ja of ja/nee sticker krijgen via wps?

Ja, bij de receptie van Woonplus hebben wij deze stickers. U kunt deze ophalen of wij kunnen een sticker per post naar u versturen.

Tevens zijn deze stickers verkrijgbaar bij de Firma Engering te Schiedam.