Reageren

Veel gevraagd over Reageren

Hoe kan ik reageren op een woning?

Klik op reageren voor het antwoord op de site van Woonnet-Rijnmond.

Ik heb gereageerd op een woning, maar ik wil mijn reactie verwijderen. Kan dat?

Klik op reactie verwijderen voor het antwoord op de site van Woonnet-Rijnmond.

Ik heb gereageerd op een woning. Hoe zie ik op welke plek ik ben geeindigd?

Klik op reageren voor het antwoord op de site van Woonnet-Rijnmond.

Mag ik op meerdere woningen tegelijk reageren?

Klik op meerdere wonigen reageren voor het antwoord op de site van Woonnet-Rijnmond.

Er komt een woning in mijn buurt vrij. Kan ik hiervoor in aanmerking komen?

Klik op reageren voor het antwoord op de site van Woonnet-Rijnmond.

Is een digitale aanvraag van documenten bij de gemeente ook goed?

Ja, als het document maar van de gemeente afkomt.

De woningadvertentie ingetrokken, wat is er aan de hand?

Er is een fout gemaakt in de advertentie. Iedereen die heeft gereageerd heeft een e-mail ontvangen met de mededeling dat de woningadvertentie is ingetrokken.

Reactie tijd voor de woning is verlopen kan ik nog reageren?

Nee dit is niet meer mogelijk.

Ik wil graag meer informatie over de woning zelf en een plattegrond, kan dit?

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Ik heb een woning toegewezen gekregen en zit al een tijdje te wachten op de huurovereenkomst. Wat kan ik doen?

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Ik heb gereageerd op een woning, maar mijn reactie is foutief verwerkt. Wat moet ik doen?

Helaas kan Woonplus hier niets aan doen.

Ik heb een huisvestingsvergunning aangevraagd, maar deze is geweigerd. Wat nu?

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.


Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Mijn documenten zijn te laat compleet kan hier nog wat aan gedaan worden?

U krijgt ruim van tevoren de mogelijkheid uw documenten toe te voegen op Woonnet Rijnmond, wanneer u te laat bent kan hierin geen uitzondering gemaakt worden.

Wat is het proces na het reageren op een woning?

Zodra de reactietijd is verlopen worden alle documenten gecheckt van de mensen die hebben gereageerd.

In verband met coronatijd doen wij op dit moment geen groepsbezichtigingen en wordt eerst nummer 1 uitgenodigd.

Bij veel woningen staat dat ik geen kans maak op de woning hoe kan dit?

Dit kan diverse oorzaken hebben. Voor meer informatie mag u contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100

Hoe werkt de toewijzingsprocedure voor COA-woningzoekenden?

Kandidaten vanuit het COA worden direct bemiddeld. Indien meer bekend over een definitieve koppeling, wordt dit naar de kandidaat toe gecommuniceerd.

Centraal Orgaan Asielzoekers, telefoonnummer: 088-715 70 00. 

Vaak hebben kandidaten uit het COA een begeleider uit het AZC.

Ik vind dat ik onterecht ben afgewezen voor mijn woning, wat kan ik doen?

U heeft een e-mail ontvangen met de afwijzing. U kunt hier op reageren.