Eindafrekening

Veel gevraagd over Eindafrekening

Wat moet ik betalen bij de eindafrekening?

Op de eindafrekening worden bedragen aan u doorbelast van zaken die bij de eindinspectie van uw woning naar beoordeling van de Woonmakelaar niet in orde waren. Dit is u tijdens de eindinspectie meegedeeld. Binnen vier weken na oplevering van de woning ontvangt u de eindafrekening.

Ik heb mijn eindafrekening (nog) niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Heeft u 6 weken na de oplevering van de woning nog geen eindafrekening heeft ontvangen? Neem dan contact op met onze afdeling Klantenservice:

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur (010) 20 45 100.

 

Ik heb mijn eindafrekening ontvangen en ik ben het niet eens met het bedrag wat ik moet betalen. Wat kan ik doen?

Neemt u contact op met onze afdeling Klantenservice:

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur (010) 20 45 100. 

Hoe ontvang ik mijn eindafrekening?

U ontvangt uw eindafrekening per post of per e-mail. Binnen vier weken na oplevering van de woning ontvangt u de eindafrekening.

Ik heb mijn eindafrekening ontvangen. Ik kan het bedrag niet in één keer betalen. Kan ik hiervoor een betalingsregeling met jullie afspreken?

Ja, dat kan. Klik op betalingsregeling aanvragen om dit direct te regelen.

U kunt ook contact opnemen met onze afdeling Klantenservice:

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur (010) 20 45 100.

Naar aanleiding van de eindafrekening krijg ik geld terug van Woonplus, wanneer krijg ik dit?

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.


Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100