Deurwaarder

Veel gevraagd over Deurwaarder

Ik heb een brief van de deurwaarder ontvangen. Wat nu?

Neemt u contact op met onze afdeling Klantenservice:

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur (010) 20 45 100.

Ik heb bericht van de deurwaarder ontvangen maar ik heb mijn huur wel betaald. Wat moet ik doen?

Neemt u contact op met onze afdeling Klantenservice.

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur (010) 20 45 100.

Ik ben het niet eens met het bedrag dat de deurwaarder in rekening brengt. Met wie kan ik contact opnemen?

U kunt hierover contact opnemen met onze afdeling Klantenservice:

Online: klik op het contactformulier van Woonplus

Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur (010) 20 45 100

Per brief: Woonplus Schiedam, Postbus 25, 3100 AA Schiedam

 

De deurwaarder stuurt een bericht dat mijn woning wordt ontruimd. Hoe kan ik dat voorkomen?

Neemt u contact op met onze afdeling Klantenservice. Dat kan op twee manieren:

Online: klik op contactformulier

Telefonisch : Op werkdagen tussen 8.00-11.00 uur (010) 20 45 100 

Ik wil mijn openstaand bedrag weten, maar ik loop bij de deurwaarder. Mag ik van jullie een overzicht van wat ik moet betalen?

U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Woonplus.


Online: klik op het contactformulier van Woonplus
Telefonisch: op werkdagen tussen 8.00 – 11.00 uur op (010) 20 45 100